Доповіді. Виступи
1.Створення інноваційного середовища.
2.Логічна компетентність.
3.Навчально-діяльнісні компетентності у системі підготовки до ЗНО
4.Технологія формування наукових понять на уроці історії.
5.Формуємо допитливого учня
1.Створення інноваційного середовища.
2.Логічна компетентність.
3.Навчально-діяльнісні компетентності у системі підготовки до ЗНО
4.Технологія формування наукових понять на уроці історії.
5.Формуємо допитливого учня
6.Асистент вчителя
Відкриті уроки.
1.Поняття моральних норм.
2.Не просто слова, а мова як джерело знань про минуле.
3.Камяний літопис, або палаци і фортеці України.
4.Східний похід Олександра Македонського.
Розробки уроків.
1.Фінікія.
2.Великі імперії Західної Азії.
3.Кіммерія та Скіфія.
Кросворди.
1.Німеччина.
2.Релігійні течії. Європа.
3.Римська імперія.
4.Річ Посполита.
Виховні заходи.
1.Вікторина юний правознавець.
2.Правила культурної поведінки.
3.Правова освіта. Анкетування для учнів 9-11 кл.
Відкриті уроки.
1.Поняття моральних норм.
2.Не просто слова, а мова як джерело знань про минуле.
3.Камяний літопис, або палаци і фортеці України.
4.Східний похід Олександра Македонського.
Розробки уроків.
1.Фінікія.
2.Великі імперії Західної Азії.
3.Кіммерія та Скіфія.
Кросворди.
1.Німеччина.
2.Релігійні течії. Європа.
3.Римська імперія.
4.Річ Посполита.
Виховні заходи.
1.Вікторина юний правознавець.
2.Правила культурної поведінки.
3.Правова освіта. Анкетування для учнів 9-11 кл.
Немає коментарів:
Дописати коментар