Інклюзивне навчання


Інклюзивне навчання (англ. inclusive education) — навчання учнів або студентів із особливими потребами вводячи їх до загального освітнього середовища за місцем їхнього проживання. Інклюзивне навчання розглядається як альтернатива інтернатній системі (коли дітей з особливими потребами утримують та навчають окремо від інших дітей) та навчанню вдома.
Правове поле інклюзії.
1.Закон України "Про освіту"
2.Постанова Кабінету міністрів про внесення змін щодо організації інклюзивного навчання.
3. Постанова Кабміну від 12 липня 2017 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр».
Про інклюзивноне навчання.
1.Правові, освітні та соціальні аспекти інклюзії.
2.Освіта для дітей з особливими освітніми потребами: від інституалізації до інклюзії.
3.Про затвердження концепції розвитку інклюзивної освіти.
4.Інклюзивне навчання в Україні: реалії та перспективи.
5.Щодо посадових обовязків асистента вчителя.
Діти з особливими освітніми потребами.
1.Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
2.Що таке затримка психічного розвитку?
3.Робота з дітьми хворими на ДЦП.
4.Порушення зору у дітей.
Документи асистента вчителя.
1.Навчальний план інклюзивного навчання.
2.Посадова інструкція асистента вчителя.

Презентація   досвіду.




Немає коментарів:

Дописати коментар